Få fuldt fokus på konferencens tema og god plads til networking
Fanøs ro og charme kan være med til at tiltrække mange deltagere til jeres konference. Fanø er 1 time fra Billund lufthavn, 2 timer fra Århus og Odense og 3 timer fra København, så I kan tiltrække deltagere fra både nær og fjern.
Vi tilbyder faciliteter med plads til op 100 deltagere hvis konferencen er inklusiv overnatning og op til 300 deltagere hvis arrangementet er uden overnatning.
Kontakt os for en snak om hvad jeres behov er – så finder vi det perfekte sted til jeres arrangement.
Fanø Firmaevent drives af Marianne Milter Bay. Marianne er født og opvokset på Fanø og er efter en årrække på fastlandet og i udlandet, vendt tilbage til Fanø med hendes mand og deres 4 børn.
Marianne er uddannet HD Afsætning og har tidligere arbejdet som Team- og Product manager hos Ørsted A/S og Marketingansvarlig hos Bosch A/S.
Marianne har stor erfaring med planlægning og koordinering af firmaevents og et grundigt kendskab til Fanø og øens mange tilbud og muligheder.
Jeg kan varmt anbefale Fanø Firmaevent. Novozymes Maintenance har afholdt 2 dages ledelsesseminar på Fanø, hvor vi har haft ro til at arbejde med vores strategi “Data Dreven Vedligehold”. Tak til Marianne for et meget professionelt set up.
Vi har haft 2 fantastiske dage på Fanø, som var yderst indholdsrige og inspirerende. Du skal have tak for din indsats. Rammerne for dagene var fantastiske, hvilket gjorde at vi kunne holde fokus på det det der var vigtigt for os. Skulle vi igen vælge Fanø til et af vores arrangementer, så hører du helt sikkert fra os. Igen tak for indsatsen.
Fanø Firmaevent stod for vores afdelingstur med aktiviteter, bespisning og overnatning til 60+ medarbejdere. Turen til Fanø, er en af de bedste og mest alsidige vores afdeling har været på og jeg kan kun give Fanø Firmaevent og Marianne mine varmeste anbefalinger.